четвер, 16 червня 2016 р.

Про роботу мовного загону «Healthy holidays» Михайлівської загальноосвітньої школи


З 1 по 8 червня 2016 року в Михайлівській загальноосвітній школі було організовано роботу мовного загону «Healthy holidays». В загоні відпочивали, навчалися, змагалися 20 учнів 6-8 класів.
Здоров’я - це головне в житті дитини, тому наші діти вдосконалювали володіння англійською через роботу над проектом « Healthy lifestyle»
Мета проекту:
1. Активізувати знання та акцентувати увагу учнів на важливості ведення здорового способу життя.
2. Поглибити знання учнів щодо корисності чи шкідливості різних харчових продуктів.
3. Удосконалити пошукові та дослідницькі уміння та навички учнів (самостійно знаходити потрібну інформацію, опрацьовувати та аналізувати її).
4. Забезпечити практику усного мовлення.
5. Розвивати навички письма.
6. Активізувати навички індивідуальної роботи  в групах
Для роботи з дітьми було використано  практичні матеріали для проведення проектної роботи з учнями Міжнародного освітньо-методичного центру  PEARSON-Dinternal.
Учні працювали в групах по 4 особи. На підготовчому етапі опрацювали лексичний матеріал, граматичні структури, мовленнєві зразки, розподілили обов’язки в групах і приступили до самостійної роботи.
Діти чергували роботу над проектом з розгадуванням кросвордів, розучуванням пісень, танців, переглядом відеосюжетів, мультфільмів, проведенням вікторини на тематику здорового способу життя.
 Відвідали та прослухали  екскурсію про історію виникнення та розвитку рідного села, взяли участь в спортивних змаганнях, провели  цікавий день з волонтерами (переглянули відео, опрацювали лексику в ігровій формі, працювали над текстом до відеофільму та виготовили з камінчиків персонажа тексту), на завершення відпочили на природі, смакували лісовою кашею та обмінялися враженнями від перебування в таборі (дуже сподобалось ).



Добре було організовано харчування учнів – якісне, збалансоване і, головне, здорове.
Кінцевим результатом роботи над проектом була презентація постера « Healthy lifestyle»
Слід відзначити насичені і змістовні заняття, які ретельно продумали і підготували  вчителі й волонтери. Feedbacks, які було зібрано у дітей по закінченню, показали, що найбільш запам’яталися: ранкова зарядка в супроводі з запальною піснею «Chocolate choco choco», робота , спілкування з волонтерами, похід до лісу, спортивні змагання.
Під кінець роботи було проведено анкетування батьків про значення вивчення англійської мови. Всі батьки добре розуміють, що володіння іноземною мовою знадобиться їхнім дітям у майбутньому, тому заохочують  дитину до вивчення іноземної мови . На запитання чи знають вони про роботу, яка проводиться у мовному таборі з іноземної мови і  про мету роботи таких таборів, чи ділилася дитина враженнями від відвідин  і занять в мовному таборі, чи хотіли б вони, щоб їхня дитина відвідувала такий табір в наступному році, всі батьки відповіли: «Так»

Висновок: літній мовний табір дав можливість дітям вивчати англійську мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому.

Немає коментарів:

Дописати коментар