середа, 6 вересня 2017 р.

Кадрове забезпечення

Шановні колеги! Прошу заповнити анкету (базу даних) про  вчителів англійської та  німецької мови ( до 08.09.2017) за електронними  посиланнями:

https://goo.gl/2pMY3n - вчителі іноземної мови, що викладають у середній та старшій ланках;

https://goo.gl/N22wwd  - вчителі іноземної мови, що викладають у початковій школі.

вівторок, 29 серпня 2017 р.

Розклад лінгвістичних конкурсів

Шановні колеги, запрошуємо взяти участь у лінгвістичних конкурсах "Грінвіч", "Орлятко", "Патріот".
Детальна інформація про правила проведення надіслана у навчальні заклади.


Відбулося засідання МО вчителів іноземної мови

Вчителі іноземної мови зібралися на традиційні серпневі зустрічі, під час яких підведено підсумки зробленого за рік і окреслено завдання на 2017/2018 навчальний рік.

Увага!  Скачати зразок календарного планування можна тут



Методичні рекомендації 
             Вивчення іноземних мов у 2017-2018 навчальному році буде здійснюватися за  такими навчальними програмами:
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», К., 2016 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи»,  К., 2017 р.;
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.;
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», К., 2017 р.
      Робочі навчальні плани на 2017/2018 навчальний рік складаються для:
1-4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572;
5-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 664;
10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657;
для спеціалізованих шкіл (класів), з поглибленим вивченням окремих предметів, гімназій, ліцеїв, колегіумів: 5-9 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 664 (додаток 8); 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 №834 зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657;
 спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов: 1-4 класи – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572 (додатки 4-5 ); 5-9 класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України 29.05.2014 № 664 (додаток 3); 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 №834 зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додаток 19);
для білінгвальних класів: 5-9 класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 664; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657  (додаток 20);
      Як і в минулі роки інваріанта складова Типового навчального плану основної школи (1-11 класи) забезпечує реалізацію змісту іншомовної освіти на рівні Державного стандарту.
      Предмети та курси за вибором визначаються загальноосвітнім навчальним закладом у межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів та потреб учнів, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу.
Звертаємо увагу на:
·        Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (Наказ Міністерства від 29.05.2014 №664), згідно яких навчальний заклад   отримує право вибору щодо вивчення другої іноземної мови. Рішення про запровадження вивчення другої іноземної мови приймається, за наявності умов для такого вивчення навчальним закладом самостійно;
·        наказ  Міністерства  від 07.08.15 № 855 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів» згідно якого збільшено години на вивчення іноземної мови за рахунок варіативної складової.

вівторок, 27 червня 2017 р.

We travel to our native land

Один з цікавих днів Ребедайлівських школярів.

The children visited Kamenka city, in the historical museum under the leadership of Lyashko O.Yu. reviewed the history of their native land from ancient times to the present, they went through the quest by the paths of the Park of the Decembrists with Mushty O.A. All the tasks were done perfectly.

Більше дізнатися можна тут.

понеділок, 26 червня 2017 р.

"Барвінок" - табір Лебедівської ЗОШ


Мовний табір Баландинської ЗОШ


Літній мовний табір “Smart Kids” Кам`янської ЗОШ№1

Тематика англомовних занять - "Подорожуємо світом і популяризуємо рідний край".
Метою табору є оздоровлення та  розвиток  творчих, комунікативних навичок учнів початкових класів шляхом ознайомлення із звичаями та традиціями країн світу з використанням сучасних  інформаційно-комунікаційних  технологій.
Опираючись на свій педагогічний досвід та враховуючи вікові особливості учнів ми використовували  ігрові елементи  з метою залучення дітей до мовленнєвої діяльності. Використання ігор  створювало  дружню та невимушену атмосферу, що сприяло розвитку пізнавальної діяльності учнів та перетворило вивчення англійської мови в радісний, творчий, колективний процес.  Ігри стимулювали розвиток  творчих здібностей дітей.  У процесі гри ми намагались охопити різні види мовленнєвої діяльності
 ( слухання, говоріння, читання, письмо). Відчуваючи емоційне задоволення у процесі гри, учні досягали кращих результатів.
Рольові ігри допомогли реалізувати основний принцип комунікативної спрямованості навчання та стали ефективним засобом підвищення мотивації вивчення іноземної мови. 
У своїй роботі ми використовували пропозиції спільноти Microsoft Education: Virtual Field Trips, Skype Lessons, Skype Collaborations, Mystery Skype. Ми  проводили  відео тури, телекомунікаційні мости з мовними таборами області та школами різних країн  світу з використанням  Skype. Спілкуючись з іншими ми подорожували  світом і популяризували рідний край.


Гарячі новини про діяльність табору читайте у блозі Smart Kids http://kamsmartkids.blogspot.com/