пʼятниця, 21 жовтня 2016 р.

Пріоритетні напрями реформування освіти, визначені Державною національною програмою «Освіта. Україна ХХІ сторіччя»


 21 жовтня Михайлівська загальноосвітня школа гостинно відкрила свої двері для вчителів англійської мови, адже саме в цей день відбувся районний семінар-практикум з теми "Інноваційні освітні технології у вивченні англійської мови". На семінарі були присутні вчителі з багатьох шкіл району та методист РМК Олексенко Н.Р. 
 Вчитель англійської мови Безпала Катерина Анатоліївна презентувала свій досвід роботи з темиПроцес навчання іноземної мови — не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в процесі. Цього можна досягти тільки активним навчанням за допомогою інноваційних освітніх технологій.
Збагатившись новими ідеями, педагоги обговорили рекомендації  вчителям іноземної мови:


- створювати умови практичного опанування мови для кожного учня, вибирати такі методи навчання, які б дозволили кожному учневі проявити свою активність, свою творчість;
- використовувати сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектну методику, використовувати нові інформаційні технології, Інтернет – ресурси, які допоможуть реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечать індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань;
-  пріоритет віддавати комунікативності, інтерактивності, автентичності спілкування, вивченню мови в культурному контексті, автономності і гуманізації навчання;
- використовувати метод проектів, як спосіб розвитку творчості, пізнавальної діяльності, самостійності;
- застосовувати технологію співпраці на уроках.
-   використовувати на уроці різні технічні засоби, такі як комп'ютер, відео та аудіо апаратуру, супутникове телебачення, Інтернет.  Це допоможе зробити уроки іноземної мови більш цікавими і продуктивнішими, підвищить в учнів мотивацію до вивчення іноземної мови. Використання сучасних засобів навчання іноземної мови  дозволить заповнити відсутність іншомовного середовища на всіх етапах навчання, підвищить мотивацію учнів до вивчення іноземної мови, допоможе реалізувати важливий дидактичний принцип наочності.
Памятайте!

Гола рука і інтелект нічого не варті, 
Якщо не використовуються знаряддя і 
допоміжні засоби. 
Ф. Бекон











Немає коментарів:

Дописати коментар