субота, 29 серпня 2015 р.

Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземної мови у 2014 – 2015 навчальному році


                 
У 2014 – 2015 навчальному році РМО вчителів іноземних мов налічувало
38   викладачів.
Аналіз якісного складу вчителів свідчить про високий кадровий потенціал.
 Кваліфікаційні категорії вчителів:
“спеціаліст” – 6
“спеціаліст IІ категорії” –6
“спеціаліст I категорії” – 11
“вища категорія” – 15
Звання:
“старший учитель” – 3
“учитель методист” –   
                               
У минулому навчальному році методичне об’єднання вчителів іноземної мови
працювало над проблемою:
“Підвищення результативності  якості навчально – виховного процесу шляхом
упровадження інноваційних технологій навчання і виховання учнів”.
Робота РМО була спрямована на виконання основних завдань: 
-  залучення вчителів до методичної діяльності та впровадження інноваційних
технологій у навчальний процес;
- орієнтацію навчального процесу на особистість учня; 
- активізацію роботи вчителів зі здібними та обдарованими учнями;
- широке використання ефективних навчальних технологій; 
-  залучення учнів до науково-дослідницької діяльності;
- творче використання додаткових джерел і альтернативних підручників; 
- удосконалення системи наставництва досвідчених педагогів над учителями з
категорією “спеціаліст”;
- публікацію уроків у періодичних виданнях.
   З метою сприяння розвитку компетентності педагогів з активізації учнів
до навчання, підвищення педагогічної майстерності вчителів,
удосконалення умінь і навичок аналізу уроку іноземної мови та на реалізацію
зазначених завдань було проведено  засідання РМО з тем:
1.   Забезпечення якісного доступу учнів до освіти в умовах переходу
 до інформаційного суспільства.
2. Контроль  як невід'ємний елемент й  умова успішного засвоєння змісту
навчання.
3. Засоби навчання іноземних мов.  
Новітні технології як сучасна система засобів навчання іноземної мов. 

Зміст роботи РМО вчителів іноземних мов включав:
- орієнтацію навчального процесу на особистість учня;
 - формування в учнів комунікативної компетенції; 
- активізацію роботи вчителів зі здібними та обдарованими учнями;
- збалансоване навчання усних і писемних форм спілкування; 
- широке використання ефективних навчальних технологій; 
- використання автентичних матеріалів (текстів, ілюстрацій) для навчання
всіх форм спілкування; 
- використання доступного краєзнавчого матеріалу;
-  залучення учнів до науково-дослідницької діяльності;
- творче використання додаткових джерел і альтернативних підручників; 
- роботу із здібними і обдарованими учнями; 
- позакласну роботу з англійської мови; 
- використання цікавих, нестандартних форм роботи з учнями з метою виховання
 інтересу до англійської мови;
-  залучення вчителів до методичної діяльності та впровадження інноваційних
технологій у навчальний процес;
- удосконалення системи наставництва досвідчених педагогів над учителями з
категорією “спеціаліст”;
- публікацію уроків у періодичних виданнях.

Робота методоб’єднання велася згідно затвердженого плану на рік.
На виконання завдань підвищення результативності  якості навчально –
виховного процесу шляхом упровадження інноваційних технологій навчання
 і виховання учнів у 2014/2015 навчальному році в рамках засідань РМО було
проведено семінари у Кам’янській загально освітній школі I-III ступенів №1,
Михайлівській загально освітній школі I-III ступенів та Кам’янському
 еколого-економічному ліцеї. 
Відкриті уроки  провели  учителі  Безпала К. А., Солод М. П. та  Касьян С. В.
Активними учасниками засідань РМО протягом навчального року були  вчителі
Кам’янської ЗОШ №1: Галата Л.В., Волошин В.А., Кам’янської ЗОШ №2
 Волинець Н.П., Гончарова С.Г.
Між засіданнями РМО вчителями іноземної мови проводились відкриті уроки
з комп’ютерною підтримкою, предметні тижні; здійснювалась робота зі здібними,
 обдарованими учнями шляхом залучення їх до шкільних, районних олімпіад,
науково-дослідницької діяльності. Велась активна підготовка учнів до  державної
підсумкової атестації у 9,11 класах та до зовнішнього незалежного оцінювання
 з іноземних мов. 
Учителі іноземних мов підвищують свій освітній рівень відповідно до плану
курсової перепідготовки.
На обласній  олімпіаді  з англійської мови посіла  третє місце  Апілат Катерина,
учениця 11 класу Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 (вчитель
 Кваченко В. П.) та Коломієць Дарія, учениця Кам’янської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 2 (вчительМакогін Н. М.)
У районному конкурсі-захисті реферативних робіт узяли участь  3 учні:
Юннікова Н. та Торгало А., Волошин Ю.
Керівники:
 учителі Страшевська І. А., Тетьора Ю. П., Касян С.В.
  У ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких
 робіт учнів-членів Малої академії наук України взяли участь  2 учні.
секція “англійська мова”  Юннікова Н. та Торгало А.
Керівники: Страшевська І. А., Тетьора Ю. П., Касян С.В.
 Учні району змогли перевірити свій рівень навчальних досягнень взявши
участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови “Гринвіч”.
До участі в Конкурсі були залучені школярі 2-11 класів.

Враховуючи аналіз діяльності РМО вчителів іноземних мов, до невикористаних
 резервів слід віднести:
- низький рівень активності педагогів у методичній роботі на районному рівні;
- недостатність публікацій педагогів у фахових виданнях;
недостатню роботу вчителів закладів освіти із залучення учнів до участі у
Всеукраїнських  конкурсах з іноземної мови.

    У 2015 – 2016 навчальному році на реалізацію проблемної теми та з метою
усунення недоліків слід спрямувати роботу на:
- участь педагогів у методичної діяльності району;
- впровадження інноваційних технологій у навчальний процес;
- організацію взаємовідвідування уроків між засіданнями РМО з метою надання
методичної допомоги та рекомендацій педагогам;
- удосконалення системи наставництва досвідчених педагогів над учителями з
категорією “спеціаліст”;
- проведення творчих звітів учителів, які атестуються на засіданнях РМО;
публікацію уроків у фахових виданнях;
- активізацію роботи вчителів зі здібними та обдарованими учнями;
- підвищення результативності виступів учнів на олімпіадах, конкурсах;
залучення учнів до науково-дослідницької діяльності, участі  у Всеукраїнських
конкурсах з англійської мови;
- створення блогу методичного обєднання.




Немає коментарів:

Дописати коментар