четвер, 8 червня 2017 р.

Нові навчальні програми у контексті розвитку іншомовної освіти

 8 червня 2017 року в КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відбувся обласний семінар методистів районних (міських) методичних кабінетів та керівників методоб’єднань вчителів іноземних мов.
Темою семінару стало обговорення стратегій нових навчальних програм у контексті розвитку іншомовної освіти.
     Учасники семінару розглянули завдання та функції іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти, компетентнісного потенціалу галузі «Іноземні мови».
     Також  у рамках заходу відбулася професійна дискусія щодо складання орієнтовного календарно-тематичного планування навчальної програми. Галата Л.В. та Чучко Л.М. взяли участь у семінарі.

пʼятниця, 2 червня 2017 р.

GOETHE-INSTITUT ПРОВОДИТЬ НАВЧАННЯ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

з 12 до 16 червня 2017 року на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»  буде проводитись методико-дидактичний семінар для вчителів німецької мови області, організований Goethe-institut в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України. Основні теми семінару: «Викладання німецької мови з використанням цифрових мультимедійних засобів. Використання мобільних засобів  учнів у проектній роботі»,  «Підготовка учнів до іспитів на рівнях А1-В2». 
Кожен учасник семінару отримає пакет матеріалів для використання на уроці німецької мови, а також підтвердження участі в заході, підписане спільно Міністерством освіти і науки України і Goethe-institut в Україні.

Вчимо англійську з дітьми: поради батькам

1. Англійська – щодня. Не обов`язково обмежуватись кількома годинами щотижня для вивчення англійської. Звісно, перевантажувати дитину заняттями не варто. Нехай вивчення англійської стане грою, яку можна розпочати будь-де чи будь-коли. Прочитайте віршик англійською перед обідом, заспівайте пісеньку під час прогулянки парком чи зіграйте у «показуху» (або «крокодила») з використанням відомих іноземних слів. 

2. Нехай частина тих фільмів чи мультфільмів, які ви дивитесь з дитиною, будуть англомовними. Достатньо подивитися кілька простіших моментів англійською, тоді – українською. Так малюк навчиться сприймати мову на слух та зіставляти сказане візуальному супроводу.

3. Читаєте казку на ніч? Чому б не прочитати її англійською?

4. Пам’ятайте, що дитина повинна бачити та відчувати вашу підтримку. Вчіться разом із нею, проявляєте зацікавлення до того, що вона вже вивчила і які методики навчання їй подобаються, хваліть та заохочуйте маля. Це також допоможе збудувати чудові стосунки між батьками та дитиною.

5. Не критикуйте! Якщо дитина зробила помилку – це її право. Дайте їй зрозуміти, що так вимовляти те чи інше слово не правильно, і продемонструйте – як правильно. Але в жодному разі не робіть це з критикою. Так ви можете «відбити» у дитини будь-яке бажання навчатися. Це стосується й інших галузей як навчання, так і самого життя.  Для малюка навіть найменша, на ваш погляд, перемога – велике досягнення.

6. Заохочуйте! Дитина повинна розуміти, що вчити і використовувати англійську – весело. Гра, гра і ще раз гра – найкращий спосіб провести час корисно й цікаво.

7. Не «тисніть». Можливо, ваша дитина ще не готова вивчати мову. Не змушуйте її «зубрити» слова та правила. Спробуйте підібрати інші методики вивчення або відкласти навчання на деякий час.

8. Розмовляйте англійською. Встановіть у своєму домі звичку використовувати англійську у побутових справах. Ви можете, наприклад, покликати дитину, похвалити чи сказати, що любите, англійською. Короткі речення і помірна частота використання допоможе дитині краще сприймати мову на слух і покращить вимову.

9. Якщо дитині нудно – зупиніться. Зробіть паузу, а з часом запропонуйте дитині продовжити вивчення, розробіть нові способи навчання.

10. І ще одне правило – регулярність. З невеличкими перервами, зі зміною методик, але головне – регулярно вчити мову. Сьогодні проведіть повноцінне заняття, завтра – подивіться мультфільм, ще пізніше – заспівайте пісеньку чи прочитайте казку, потім знову поверніться до граматики. Це принесе свої результати.


Вірте у свою дитину та підтримуйте її – і все вдасться!

пʼятниця, 19 травня 2017 р.

Навчальний тренінг "Мовні табори 2017"

З метою підготовки до літньої зміни 19 травня 2017 року в Кам'янській загальноосвітній школі №1 відбувся  навчальний тренінг «Мовні табори -2017: алгоритм ефективної роботи».
Тренінг  проведено Олексенко Н.Р., методистом Кам'янського районного методичного кабінету.
У роботі взяли участь учителі англійської мови  загальноосвітніх закладів району та особи, відповідальні за організацію оздоровлення.
Якісне навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України та наближення до європейських стандартів є пріоритетом Міністерства освіти і науки України.Один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам – це створення літніх таборів з іноземних мов. Мовні табори покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У таборах діти мають можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності.
Керівник районного методичного об'єднання вчителів англійської мови Галата Л.В. (Кам’янська ЗОШ №1)поділилась досвідом роботи у пришкільному мовному таборі "WWW". Людмила Володимирівна наголосила, що вивчення іноземних мов у жодному разі не повинно перетворюватися на продовження навчального процесу. Основна мета мовних таборів – зацікавити учнів іноземними мовами.
  

  
Вчитель іноземної мови Олексенко Є.Г.(Кам’янська ЗОШ №2) розповіла про роботу мовного табору "Travellers". Макогін Г.О. (Еколого - економічний ліцей"Камелія") розповіла про семінар, проведений громадською організацією  "GO Global", спрямований на популяризацію вивчення іноземних мов.

пʼятниця, 12 травня 2017 р.

Мовні табори - 2017

Досвід проведення літніх мовних таборів у 2016 році підтвердив  аксіому – участь у мовному таборі допомагає дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому знання дитини не оцінюються як на уроках, і дитина сприймає навчання як гру!
У літніх мовних таборах дитина має змогу:
•здобути необхідні мовні навички;
•непомітно подолати  мовний бар'єр;
•удосконалити свою розмовну мову;
•поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
•отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови.
З метою підготовки до літньої зміни 5 травня 2017 року в Черкаському ОІПОПП відбувся  навчальний тренінг «Мовні табори -2017: алгоритм ефективної роботи» у якому взяли участь районні координатори Галата Л.В. (Кам’янська ЗОШ №1) та Тетьора Ю.П. (Кам’янська ЗОСШ №2).
За інформацією із закладів, влітку 2017 року планується залучити до занять у літніх мовних таборах 272 учні із 17 загальноосвітніх шкіл, крім того Кам’янський еколого-економічний ліцей буде працювати з іноземним волонтером.
Увага! Методичні матеріали для організаторів літніх мовних таборів можна знайти тут. 

вівторок, 4 квітня 2017 р.

Використання інноваційних освітніх технологій на уроках іноземної мови

 04.04.2017 року відбувся практичний семінар вчителів іноземних мов за темою: "Використання інтерактивних освітніх технологій у вивченні  англійської мови", який проходив на базі Кам'янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1. На семінарі були присутні представники всіх загальноосвітніх закладів району.
 Галата Людмила Володимирівна ознайомила учасників семінару  з досвідом роботи щодо використання інтерактивних форм навчання з метою зацікавленості учнів та включення їх у процес навчання.
Специфіка іноземної мови як навчального предмета полягає в тому, що спілкування є не тільки кінцевою метою навчання, а і засобом її досягнення. Саме вчитель робить усе можливе і неможливе для цього.
Школа має бути не підготовкою до життя, школа має бути життям. Досягнути цього можливо за рахунок інноваційного підходу, створюючи інтерактивне середовище.
Слово інтерактив (пер. з англійської іnter — «взаємний», асt — «діяти») означає взаємодію. Інтерактивний метод — це спосіб взаємодії з учнями через бесіду, діалог.
 Інтерактивне навчання — це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв’язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів.
Вчитель  Кам'янської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням окремих предметів Макогін Наталія Михайлівна поділилась своїм досвідом роботи.
Під час семінару домінував проблемно-пошуковий діалог між Наталією Михайлівною і вчителями та останніх між собою. У межах рольового тренінгу учасники семінару розв’язували різноманітні завдання, взявши на себе ролі «учнів».